عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1396
بازدید : 266
نویسنده : Elmira Dehghani
اطلاعات مختصری درباره نصب، راه اندازی و نگهداری ویدئو پروژکتور
 
هزینه های راه اندازی یک ویدئو پروژکتور بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. برای راه اندازی پروژکتورها، در نهایت باید یک مکان برای نصب آن در نظر گرفته شود که البته می توان آن را در روی یک میز قرار داد اما ایده آل ترین راه این است که از دیوار و سقف برای نصب و جای گذاری آن استفاده شود.
 
هزینه بعدی برای راه اندازی یک ویدئو پرژکتور در انتخاب و نصب یک صفحه برای نمایش تصویر صرف می گردد. البته برای این منظور می توان از رنگ یا کاغذ دیواری هم استفاده کرد اما با این حال، بهتر است که یک صفحه ( پرده نمایش ) اختصاصی خریداری شود که در دو مدل دستی و اتوماتیک باز و بسته می شوند و باید با نوع ویدئو پروژکتور از لحاظ نشان دادن ابعاد تصویر و بافت و رنگ سازگار باشد.
 
هزینه دیگر یک ویدئو پرژکتور مربوط به جایگزین کردن لامپ آن می باشد که البته می توان به هنگام خرید، تکنولوژی DLP جدید بدون لامپ را در نظر گرفت که این تکنولوژی برای کاهش مصرف برق طراحی شده و به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.
 

می توان با رعایت چند نکته ساده باعث افزایش طول عمر لامپ دستگاه شد، به عنوان مثال به حداقل رساندن شدت روشنایی پروژکتور در زمان نمایش.

 علاوه بر این، در صورت ایجاد وقفه های طولانی در حین استفاده از دستگاه با فشار دادن دکمه های قطع نور دستگاه یا قراردادن دستگاه در حالت انتظار (Standby) لامپ را از مدار خارج نمایید.

هزینه دیگری که مطرح است در بحث ویدئو پروژکتورهای سه بعدی می باشد که عموما هزینه هایی بیشتر از دیگر پروژکتورها دارند. به طور کلی سرفصل نیازهای اساسی این دسته از ویدئو پروژکتورها به شرح زیر است:

 

1.یک صفحه نمایش و مکانیزم نصب

 

2.عینک های اضافی مخصوص که اکثر پروژکتورهای 3 بعدی شامل دو عدد عینک می باشند

 

 

3.یک کارت گرافیک سه بعدی

 

 

4.کابل HDMI برای اتصال مستقیم بین منبع ویدئو و پروژکتور
 
 

5.باتری هایی برای کنترل از راه دور، به علاوه اینکه هر جفت عینک ممکن است نیاز به باتری نیز داشته باشد. البته عینک هایی که دارای باتری های قابل شارژ هستند هم موجود می باشند که با گذشت زمان شارژ آنها به حداقل خواهد رسید.

 

نکات ایمنی

از قراردادن ویدئو پروژکتور به صورت عمودی خوداری کنید، پروژکتور باید به صورت تراز قرار بگیرد

هرگز روی ویدئو پروژکتور را نپوشانید

در هنگام تمیز کردن فیلتر هوا برق اصلی قطع باشد

هرگز دستگاه را مجاورت سیستم های گرمایشی، سرمایشی و رطوبت قرار ندهید

 

 

 

راهنمای وصل کردن لپ تاپ به ویدئو پروژکتور با ویندوز ۸

 

تنظیمات ویندوز 8 برای ویدئو پروژکتور

تنظیمات ویندوز ۸ برای ویدئو پروژکتور

اتصال ویندوز ۸ لپ تاپ ،یک راه عالی برای ارائه مطلب ،نشان دادن تصاویر و یا حتی تماشای یک فیلم بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر می باشد و این وصل کردن لپ تاب به ویدئو پروژکتور، به راحتی انجام می شود.

این مراحل را دنبال کنید و ظرف چند دقیقه،صفحه نمایش خود را از طریق یک پروژکتورمشاهده کنید. (البته بستگی به این دارد که شما کابل ها و ورودی های را درست به هم وصل کنید)

توجه: شما می توانید با استفاده از میانبر Windows Key + P دیگر نیازی به رفتن به کنترل پنل (Control Panel) نداشته باشید.

 

Windows Key + P

 

Windows Key + P

۱- در حالی که ویدئو پروژکتور روشن است ، کابل را به لپ تاپ وصل کنید

( این اتصال هم بستگی به لپ تاپ و هم پروژکتور شما دارد. اکثر لپ تاپ ها دارای درگاه( پورت) VGA یا DVI هستند، اما تعدادی کمی از آنها هر دو پورت را دارند. برخی از پروژکتورها دارای پورت USB نیز هستند. بهترین گزینه را انتخاب کرده و یا از هر کابلی که برای اتصال مورد نیاز است، استفاده کنید).

۲- صفحه Control Panel را با تایپ کردن واژه “Control” را در نوار جستجو و انتخاب گزینه پایین باز کنید.

۳٫ در کادر جستجو کنترل پنل، کلمه «Projector» را تایپ کنید و سپس بر روی (Connect To A Projector )به معنی « اتصال به یک پروژکتور» کلیک نمایید.

۴- یکی از گزینه های زیر را برای چگونگی نحوه نمایش انتخاب کنید:

Duplicate: در این حالت تصویر بر روی صفحه نمایش و همچنین لپ تاپ نمایش داده می‎شود.
Extend: در این حالت تصویر شما بر روی دو مانیتور پخش می‎شود و می‎توانید مطالب مورد نظر را بین دو مانیتور جا به جا کنید.
second screen only : در این حالت تصویر فقط بر روی صفحه نمایش پروژکتور پخش خواهد شد.
۵- اکنون صفحه نمایش شما از طریق پروژکتور ظاهر می شود. به همین سادگی !

(اگر با هر مشکلی مواجه شدید ، مطمئن باشید که ویندوز ۸ ،سخت افزار را شناسایی کرده باشد.)

 

                       



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , راهنمای خرید ماساژورهای برقی , ماساژور برقی , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , دستگاه تصفیه هوا , ,
:: برچسب‌ها: تنظیمات ویدئو پروژکتور در ویندوز 10, تنظیمات ویدئو پروژکتور در ویندوز 7, تنظیم تصویر ویدئو پروژکتور, آموزش استفاده از ویدئو پروژکتور, تنظیمات ویدئو پروژکتور در ویندوز 8, اندازه تصویر ویدئو پروژکتور, تنظیم تصویر پروژکتور, تنظیم اندازه تصویر پروژکتور, ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب خاص برای افراد خاص و آدرس lovita.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 562
بازدید کل : 29151
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com